vrijdag 14 december 2012

Nothing but a fantasy

Ken je dat gevoel je aangetrokken voelen tot iemand die je eigenlijk helemaal niet kent. Zonder dat je weet hoe die gene eigenlijk werkelijk van binnen is, of hij een goed karakter heeft of juist niet, humor heeft of juist heel lui.
En alleen maar bekijkt vanaf een afstand, naar de plek gaan op de hoop dat je hem weer ziet en dan dat je hart tekeer gaat of zenuwachtig wordt, alleen om het idee al dat je oogcontact kan maken met hem.
Onverschillig langs lopen zodat hij je misschien zal nakijken en dan jezelf een bevestiging geeft dat hij toch heel misschien piep klein beetje geïnteresseerd is in je.

Helaas hebben wij geen ogen op onze rug of achterhoofd dus kunnen we dat niet checken, gelukkig heb je nog altijd je vrienden naast je zij, die je even verslag komen brengen.
Van binnen word je helemaal warm en zit je op een roze wolk en zie je alle mooie dingen en blind ben je voor de mindere dingen.
Lang nadenken over wat je gaat zeggen of doen als je hem tegenkomt, zit je haar wel goed of make-up? zie je niet toevallig precies op dit moment er belachelijk uit?
Check check check en ja hoor nu is het moment aangebroken deze kans moet je grijpen om even ervoor te zorgen dat je durft. En graag contact wil maken 1, 2, 3 daar gaatie!!! en nee hoor je wordt zenuwachtig klapt dicht en loopt/kijkt toch vervolgens de andere kant op. Stom stom stom denk je dan achteraf had ik mijn kans maar moeten pakken. Brein kap met teveel denken en geest meer doen!! Helaas wilt me brein nooit naar me luisteren en is hij altijd wat baziger dan mijn geest.

Je heb toch niks te verliezen toch? Nee kun je hebben ja kun je krijgen zeggen mensen altijd.
Maar toch zijn we bang om af te gaan om afgewezen te worden en dat vind niemand leuk. We beschermen onszelf zonder dat we het merken, het gaat een soort van automatisch, het is ons menselijke instinct.
Ja juist ja wat klinkt dit toch allemaal weer sentimenteel, verschrikkelijk wat aantrekkingskracht wel allemaal niet met je kan doen!!
Ohja nog zo'n uitdrukking niet geschoten is altijd mis, hoor mij: Dan schiet ik liever mis!!



Geen opmerkingen: