woensdag 12 december 2012

12-12-2012

Hello there!!
 
Heb je dat wel eens dat je met je gedachtes een dag vooruit leef? Nou ik heb het heeeeeeel erg vandaag, iedere keer denk ik dat het vandaag al donderdag is en morgen vrijdag. Maar helaas pindakaas heb ik even pech het is woensdag en jawel het is 12-12-2012. Ik zie het overal en velen hebben het erover, het is ook wel iets speciaals want hierna komt er geen 13-13-2013 of 14-14-2014 meer hahahaa.
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst op mijn blog, dat kwam door de drukke dagen die ik heb gehad.
 Ik had nog een paar hertentamens die ik in mijn hoofd moest zien te stampen en vandaag was mijn eerste herkansing voor bedrijfseconomie Mijn favoriete vak (not) dus ik duim nu heel hard dat ik mijn onvoldoende ga ophalen!!
 
Af en toe kom ik gewoon echt tijd te kort komt het je een klein beetje bekend voor? het liefst zou ik op een dag of in een week een paar uur extra willen hebben. Gewoon voor de laatste dingetjes die je nog graag wilt doen, waar je net niet aan toekomt tijdens je dagschema. Wat bij mij het probleem is, is dat ik naast een paar lange schooldagen plus reistijd( wat heel veel tijd in beslag neemt vooral met de regeling van de NS>>> zie vertragingen), daarna 's avonds nog flink wil knallen in de sportschool en thuis nog dolgraag wil werken aan mijn blog. Maar ook aan mijn schoolwerk en ook nog eens andere blogs wil bekijken en nog even lekker voor de tv naar me favoriete programma's kijken. Ja je denkt vast plannen, plannen, plannen!! wat niet mijn sterkste punt is op zulke dagen haha. Want voor je het weet is de dag weer omgevlogen en beginnen we weer bij vooraf aan.
Gelukkig is er elke dag een nieuwe kans en een nieuw begin:-)
 

Geen opmerkingen: