zondag 11 november 2012

Live while we're young

Hello there!!

Wat een heerlijke lazy zondag het zonnetje schijnt en nog even lekker genieten van de laatste dag van het weekend( helaas)
Morgen weer school, maar daar wil ik nog even niet aan denken, gisteravond ben ik met me ouders me broers, me zus en me 2 buurmeisjes naar Holiday On Ice in Rotterdam (Ahoy) geweest. En ooooh wat was het mooi!!! al die schaatsers waren ongelofelijk en prachtig om te zien. Ik heb er zo van genoten, zelf dans ik maar dansen en schaatsen en nog eens je balans zien te houden na een 3 dubbele pirouettes in de lucht nee dat doe ik ze niet na!!
Het is zeker een aanrader om naar zo'n show te gaan het is theater op ijs en het maakt het allemaal wat specialer, het is pure entertainment wat ik gisteravond heb gezien. Yes ik ga er zeker weten nog wel een keer naar hun shows!!!


Boots: Sacha schoenen
Short: Bershka
Top fringe: River Island
Vest: River Island
Haarband: River Island

2 opmerkingen:

Adinda zei

Wauwww, dit is echt mijn favoriete look! Je ziet er echt mooi uit op de foto's!
Vind het ook fijn dat je er lekker veel foto's in één post hebt gedaan met duidelijke detail shots! Me likey, haha :p
X

Unknown zei

aaah wat een lieve opmerking dankjewel voor je complimenten!! xx