vrijdag 9 november 2012

Its all about studs

Hello there!!!
 
Jaja het is ein-de-lijk vrijdag!! pfff wat heeft deze week lang geduurd zeg, tentamen weken zijn een hell!! en ook nog eens dat ik 5 dagen lang mijn wekker om 06.00 afging omdat mijn tentamens elke dag om 08.30 begonnen. Wie verzint dat nou toch:P en zodra je uit school bent, even eten, sporten . en dan gelijk weer aan de bak voor je volgende tentamen. Ik ben zo moe en mijn ogen vallen elke middag dicht, zo'n inkak moment weet je wel. Ik keek dus ook onwijs tegenop om vanavond dan nog te gaan werken, normaal gesproken vind ik dat totaal niet erg maar na zo'n week. Maar ik bof op dit moment heel erg want ik mocht vanavond vrij nemen omdat ik zo moe was. What a bless!! een vrijdagavond vrij zijn is heel speciaal omdat ik normaal altijd aan het werk ben.
 
Een tijdje geleden had ik een paar foto's gemaakt van een paar studs details die op mijn kleding en schoenen zitten. Natuurlijk heb ik ook nog zwarte boots met studs etc. maar dit zijn gewoon één van mijn studs verslavingen hihi.
Ik ga voor de rest heerlijk genieten van mijn vrije vrijdagavond!!
 
 

Geen opmerkingen: