zaterdag 20 oktober 2012

Saturday evening quality time

Hello There!!
Misschien ligt het aan mij en mijn slaapritme of gewoon aan het weer, maar laatste 2 weken was het 's ochtends vroeg uit bed komen mij erg tegen gevallen en ging het met de dag moeilijker. Iedere keer als mijn wekker ging op mij weer uit bed te krijgen, was mijn eerste gedachte: Oohhh nee kan niet meerXD haha niet te geloven toch. De dagen worden korter en de avonden langer, hoewel het toch wat sfeer creëert, bij voorbeeld bij het avond eten kaarsjes aan en 's avonds lekker warm onder de dekens.
Maar ja in ieder geval nu heb ik een vrije zaterdag avond voor mezelf, ik ben heel de week in de weer geweest met school, vroeg opstaan, haasten, sporten, werken etc..etc.. en nu ein-de-lijk zit ik hier dan een berichtje te schrijven op mijn blog. Heerlijk Vampire Diaries gekeken met een lekkere bakje notenmix als snack. Komende week heb ik herfstvakantie van school, dus ik ben een week verlost van school, maar helaas zoals altijd zadelt school mij weer op met allerlei leermaterialen die ik moet leren, want een week na de herfstvakantie beginnen de toetsen. Helaas helaas, maar ik ga wel van alles doen in de vakantie. Maar eerst UITSLAPEN!! nog een fijne zaterdagavond!!
 

Geen opmerkingen: