zondag 7 oktober 2012

Put it on a Page

Hello there!!

How are you? ik voel me top vandaag! ik heb op me zondagochtend lekker geknald op de sportschool, even al me energie gegeven. En ik voel me nu helemaal fit, fris en fruitig:D
Nu zit ik aan 2 heerlijke volkoren crackers met kaas en sandwichspread, terwijl ik aan het typen ben, de zon schijnt heerlijk buiten en dat heeft Nederland wel even nodig toch? Met het sombere weer van afgelopen week en ook nog eens met regen en veel wind.

Gisterenavond heb ik de film The Help gekeken en oooh wat heb ik op het laatst tranen met tuiten gehuild (hoewel ik al snel moet huilen bij films en boeken) vond ik het einde best zielig.
Met een van mijn favoriete actrices Emma Stone die erin speelde vond ik het een top verhaal en heel inspirerend.

Maar in ieder geval vandaag wordt het een rustige dag ik moet nog iets afmaken voor school en dan heb ik geen verplichtingen meer, heerlijk na zo'n drukke week achter de rug te hebben.
Vanavond ga ik weer klaar zitten voor een aflevering SYTYCD en nu gaan ze naar New York!! ( glimlach,glimlach) Hhaha kan niet wachten.
Ondertussen was ik net met een vriendin alweer de vakantie aan het bespreken voor volgend zomer (jawel) we zijn er vroeg bij en het wordt Barcelona!!! Ben erg benieuwd , was paar jaar geleden een keer geweest met school maar nu ben ik wat ouder en gaan we het samen ontdekken met z'n tweetjes:D
Ik heb er zin in, nu al en we moeten nog wel even wachten hihi , maar ja des te meer het me motiveer om te sparen ervoor en naar iets leuks uit te kijken:D

Nog een hele fijne zondag!!!

 
  Shirt: Didi
 Short: Bershka:
  Schoenen: Uggs Australia

 

Geen opmerkingen: