dinsdag 26 juni 2012

Delicious and healty food

Behalve de zon, vakanties, warme koele lichte avonden, leuke luchtige kleding en korte broeken is het fijne aan de zomer ook nog eens de heerlijke zoete verse fruit die in de supermarkten liggen en daarbij zijn de prijzen ook wat goedkoper dan in de winter!!
Mijn moeder haalt daarom enorme voorraden van fruit in huis en ik eet me laatste paar weken helemaal suf aan de aardbeien, kiwi's, perzikken, abrikozen en ga zo maar door. Niet dat het een straf is hoor!! heerlijk vind ik het, ik geniet er zo van, van al dat lekkere gezonde zoete fruit. Hadden wij maar heel het jaar door zoveel goedkope zoete verse fruit!! Hihi
Nu alleen nog de watermeloenen, die zijn pas heerlijk en dorstlessend!! hmmmm.
Nou ik ga zo even fitnessen en zumba!!! nog een fijne, warme avond:)
Grapefruit en kiwi's!!!

Aardbeien mijn favorieten!!

volkoren crackers met sandwichspread en kaas lekker tijdens de lunch en met een glas water erbij natuurlijk!!

Geen opmerkingen: