vrijdag 29 juni 2012

4 days untill Bodrum (Turkey) for 2 months

Jaja!!!! mijn vluchtdata is bekend en ik heb ein-de-lijk mijn werkvisum gekregen, pfff wat een zware bevalling was dat zeg. Maar laten we hopen dat het allemaal waard is zodra ik in Bodrum aankom!!
Dinsdag om 14.45 vlieg ik vanuit Amsterdam Schiphol naar Bodrum toe. Ik ben erg benieuwd en zenuwwachtig het is toch voor 2 maanden. Mijn vriendin Raquel is vanmiddag naar Turkije gevlogen zij zit op een andere plek in Turkije dan mij, vorig jaar hebben wij samen op Rhodos gezeten als kamergenoten en dat was zo goed bevallen, dat we daarna contact zijn gaan blijven houden en een vriendschap is gaan ontstaan. Ik wens haar natuurlijk een geweldige zomer toe!!!

Morgen organiseert de dansschool waar ik op zit een workshop hiphop en Juvat van het dansprogramma So You Think You Can Dance komt de workshop geven, ben erg benieuwd!!
Nou fijne avond verder!!!
Raquel en ik op haar verjaardag:) afgelopen Januari

Geen opmerkingen: