donderdag 12 april 2012

Wat als...

Romeo en Julia niet voor elkaar waren gestorven uit liefde maar gewoon waren blijven leven, zouden ze dan lang en gelukkig geleefd hebben? Of zou dan het verhaal een stuk minder interessant, romantischer en legendarischer gemaakt hebben.
Hoezo ik hier er opeens op kom, dat vraag ik mezelf ook af mag onze lieve Heer hier boven weten het kwam gewoon opeens in me op toen ik achter Facebook zat gek of niet? :P

Wat ik vandaag heb geleerd is dat we eigenlijk moeten genieten van juist de kleinste dingetjes en momenten in het leven want die zijn het mooist en blijven meestal het langst in onze gedachtes.
Ik zelf sta daar eigenlijk nooit bij stil, het kan nooit perfect zijn en daar probeer ik toch aan te werken.
Het leven accepteren hoe het is en genieten van de dingen op dat moment, van de frisse lucht buiten die we elke dag mogen inademen en stil staan bij de mensen waarvan we houden. Want we gaan het pas allemaal missen als we het niet meer hebben.


Geen opmerkingen: