donderdag 12 april 2012

12 maart

Druk druk druk vandaag 3 uur gerepeteerd voor dansoptredens voor aankomend weekend zaterdag en zondag wordt knallen!! daarnaast nog gewoon werken en normaal sporten en naar de manueel therapeut en een bday!! aaah wordt proppen in me agenda. Maar heerlijk druk dat wel, houd ik van vandaag scheen het zonnetje heerlijk en als ik de zon voel krijg ik iedere keer weer zomerkriebels!! en zomerkriebels betekent.,.......

Anderhalf maand Bodrum komende zomer!!! en om alvast een voorproefje te nemen vertrek ik over 2 weken naar KOS voor anderhalf week ben benieuwd!!! leef elke dag een stukje naar het buitenland toe:D
Maar ik ga snel (proberen) te slapen want moet morgen vroeg uit de veren en dan begint me drukke weekend programma!!
Sweet dreams world:D

Gilet: Bershka
Spijkerbroek: Bershka
Schoenen: Isla Ibiza
Ketting: H&M
\

Optreden van Dance For you in de Naald in Naaldwijk dansgenre: Modern

Geen opmerkingen: