woensdag 17 juli 2013

Some needed summer stuff

Hello there,

Nog één week en dan is het zover samen met een van mijn beste vriendinnen ga ik op vakantie naar Barcelona!!
Wij vliegen dit keer vanuit Rotterdam Airport, een stuk makkelijker en minder reistijd met de auto vanuit onze woonplaats.
En omdat het bijna zover is heb ik de afgelopen tijd wat belangrijke spullen ingekocht voor de vakantie. Zoals bikini's, olie, haar producten, nagellak, slippers, shorts alles wat met de zomer te maken heeft.
Hoewel het hier in Nederland de afgelopen dagen ook heerlijk weer is, kan ik alvast gebruik maken van mijn bikini's op het strand.
Er moet toch van te voren gebruind worden voordat wij naar Barcelona vertrekken, anders voel ik me zo wit tussen al die gebruinde lichamen hihi.

Ik ga verder waar ik mee bezig was, talk to you later!!










Geen opmerkingen: