zondag 20 januari 2013

Sunday's wishlist

Hello there!!

Sinds mijn verjaardag heb ik niets meer gepost op mijn blog, oorzaak hiervan is: school, school, school, druk, druk, druk.
Komende week heb ik tentamens dus dat wordt weer een drukke week, vandaag heb ik ook weer aan school gezeten terwijl er buiten een sneeuwstorm is.
Ja de straten zijn weer bedekt met sneeuw, terwijl het eindelijk weg begon te smelten, ja ik ben niet zo'n fan van sneeuw. Als ik alleen thuis zit en niet weg hoef zoals een dag als vandaag, vind ik het prima en is de wereld mooi wit. Maar morgen zou het weer een ramp worden met het openbaar vervoer naar school, dus ik houd mijn hart vast.
Ik heb even een break genomen van het leren en ik heb een wishlist opgesteld met een paar items die ik eigenlijk heel heel heel graag wil en misschien ooit op een dag ook kan aanschaffen.
Hihi nou nog een fijne zondag verder!!



Geen opmerkingen: