zondag 23 december 2012

Santa baby

 
Hello there!!

Jaja it is almost Christmas!!! dus dat betekent tijd doorbrengen met familie en vrienden, veel sfeer en gezelligheid in huis, lekker eten, cadeau's en natuurlijk wat niet mag ontbreken kerstmuziek ( wat ondertussen op alle radio's de platen al grijs zijn gedraaid.
Afgelopen tijd zijn mijn ouders druk in de weer geweest met het versieren van de kerstboom en andere kerst decoraties in huis.
Ik heb gister mijn kerstcadeau's gekocht en er liggen ondertussen al wat cadeau's onder de boom.
Hoewel het morgen al kerstavond is heb ik nog helemaal niet het kerstgevoel, misschien komt dat nog wel.
Vandaag was het koopzondag en ik moest werken in de kledingwinkel, het was aardig druk allerlei mensen die nog op het laatste moment een kerstoutfit proberen te scoren.
Ik heb dit jaar geen kerstoutfit gekocht, terwijl ik het ieder jaar wel doe hoewel ik eigenlijk stiekem toch iets nieuws wil, zeg ik tegen mezelf nee en waarom niet? omdat vanaf de 27e de uitverkopen beginnen bij mijn 2 favoriete winkels: de River Island en de Zara!!!!
Dat wil ik natuurlijk niet missen aangezien ik elk jaar voor kerst van alles gaat kopen en dan vervolgens blut ben tijdens de uitverkoop. Dus dit jaar heb ik voor het eerst beetje goed over nagedacht.

Ik heb vandaag een paar kiekjes gemaakt in huis van de versiering (en de kat) met mijn vader's professionele camera ( betere beeld heeft het hé!!! denk dat ik voortaan al mijn blog foto's met de camera ga maken)
Ieder geval het leek mij leuk om een kerstbericht te posten, ik wens jullie nog een fijne avond!!!






 
 




Geen opmerkingen: