dinsdag 6 november 2012

Just another schoolday

Hello there!!

Druk druk druk heb ik het de tentamen week is begonnen, bij sommige van jullie ook wel denk ik?
Heb er al 4 gehad vandaag en gister. Nu nog 5 te gaan:O pfff al dat leren ook.
Daarom doe ik nu even een snelle post moet namelijk dadelijk weer even verder leren.
Het zonnetje scheen vandaag en het was gelukkig niet zo koud dat scheelt!!
Ik had mijn laarzen aan die ik vorig week had gepost op mijn blog, nou ze lopen en zitten heerlijk!! Ik zal de volgende keer een betere foto plaatsen als ik ze aan heb, maar voor nu is dit mijn berichtje nog een fijne dag!!

 

2 opmerkingen:

Adinda zei

Je laarsjes staan echt super leuk! Zeker een good find :D Succes met je tentamens! X

Unknown zei

dankjewel!!! ja ben er super blij, tentamens zijn tot nu toe goed gegaan!!