maandag 26 november 2012

All the little things

Hello there!!

Hebben jullie een fijn weekend gehad? ik in ieder geval wel zaterdag filmavond met me lieve vriendinnetje gehad en zondag ben ik met vriendinnen naar Twilight Breaking Dawn geweest. En ooooh wat was die film leuk zeg onwijs jammer dat het alweer het laatste deel was. Maar ik heb volop van de film genoten daarna zijn we nog even lekker wezen eten met als toetje een heerlijke McFlurry Rolo yummie in the tummie!!!

Het weekend is omgevlogen bij mij en vandaag had ik weer een enorme lange schooldag, afgelopen 2 weken is het nogal hectisch geweest. Deze week zal ik weer outfitposts doen, ik doe mijn best maar heb zo onwijs druk gehad i'm sorry.
Vandaag in onze tussenuur kwam ik bij de Only een onwijs leuke trui tegen en hij was maar  €16,95!! Ik vond het zo leuk en ze hadden nog maar weinig kleine maten over dus ik had geluk, ben er enorm blij en vooral dat er voorspeld is dat er aan het eind van de week sneeuw is voorspeld??? Dus alle warme kleding zijn welkom in mijn kast!

Ik ga maar eens tv kijken en proberen te slapen ben zo moe en morgen weer naar school.
Nog een fijne avond allemaal!!




Geen opmerkingen: