dinsdag 30 oktober 2012

Hello fall goodbye summer

Hello there,

Afgelopen zondag was de klok een uur eerder terug gedraaid wat betekent dat de wintertijd is in gegaan. Het is koud buiten het regent en het waait, dat betekent maar één ding de warme truien, sjaals, winterjassen etc.. mogen de kasten weer worden uitgetrokken. De tijd gaat snel het is alweer bijna November en voordat we het weten is het kerst en Oud&Nieuw. Hoewel net de herfstvakantie is afgelopen heb ik nu alweer behoefte aan de kerstvakantie, (verschrikkelijk toch)
Mijn slaapritme is ver te zoeken afgelopen paar weken waardoor ik niet meer uitgerust me bed uit komt 's ochtends. Dat is vervelend maar helaas pindakaas dagelijkse leven gaat gewoon door en even door de zure appel bijten is het af en toe.
Ik heb niet veel tijd om nog verder te vertellen moet namelijk nog veel leren voor school, daarom ook de mindere berichten van afgelopen week. Als alles weer wat rustiger wordt dan zal ik weer meer berichten.

Nog een fijne avond!!!



Truien: H&M
Hello Fall, Goodbye Summer

Geen opmerkingen: