donderdag 27 september 2012

See you next year dear summer

Hello there!!

Ik had op één van de laatste zomerdagen een outfit aangetrokken, die ik lekker casual had gecombineerd, het neon groene short had ik bij de Zara afgelopen zomer gekocht. Het is mijn favoriete kleur short  en hij zit heerlijk en ook is hij nog nuttig want hij laat je benen er extra bruin in lijken haha:D Ik ben zelf dol op shorts met laarzen gecombineerd, ik weet niet wat het is maar ik vind het op de één of ander manier gewoon zo stoer staan maar toch beetje girlie!!
Helaas had ik toen al afscheid moeten nemen van de laatste zomerse zonnestraaltjes ( hahaha klinkt beetje overdreven) maar ja ik houd van de zomer ( de meeste van jullie ook denk ik) en alles wat het heeft van kleding tot de lange dagen en de zomernachten.

Maar de winter komt dadelijk eraan voordat we het weten en dat heeft ook een heerlijke sfeer, misschien wil je er nog niet aandenken maar ik denk al aan kerst!!! haha de kerstboom versieren en alles in huis met kerstdecoraties en gezellig kaarsjes aansteken. Warme chocolademelk met slagroom en kruidnoten of oliebollen? haha krijgen we al trek?:$ Zo ja, misschien heb je het al gezien maar de Sinterklaas snoepgoed liggen al in ieder geval in de schappen en ook mijn moeder heeft al iets ingeslagen afgelopen week!!

Nou ik ga even lekker tv kijken en morgen is er weer een nieuwe dag, school en werken, druk druk druk.
Ik wens jullie een fijne avond!!!


Top: Vila
Short: Zara
Laarzen: River Island





 

Geen opmerkingen: