vrijdag 14 september 2012

Breakfast and New in

Hello there!!

Pfff wat een bagger weer hier in Nederland zeg!! ene keer regent het en dan schijnt het zonnetje weer, 's ochtends als ik mijn bed uit kom en me klaar maak voor school,weet ik gewoon niet wat ik aan moet trekken. Is het warm of is het weer koud? moet ik de paraplu meenemen of toch niet want het weer klaart al op.
Ach wat moet je ermee hé, gelukkig zijn zulke dagelijkse problemen niet het einde van de wereld!!
Van de week heb ik in de stad een leuke sweater gescoord en een paar leuke oorbellen, uiteraard bij de River Island!! mijn favoriete winkel. De sweater is lekker stoer, handig, ik zal het snel aantrekken en het zit heerlijk!! De oorbellen met het kruisje en het peace teken had ik nog niet en ze zijn lekker licht en leuk om een outfit compleet te maken.

Wij kennen het allemaal een impulse aankoop doen, goh het shirtje is maar €10,- en hij was €30,- die is van mij en vervolgens van 1 á 4 keer aantrek en daarna ergens helemaal achterin je kast beland. Of je bent de stad ingegaan om te shoppen maar heb niks kunnen vinden, maar wilt toch zo graag iets hebben gewoon omdat je even behoefte hebt aan iets nieuws, dus ga je toch maar terug naar dat ene winkeltje om je artikel te kopen.

Ik heb mezelf dus voorgenomen om voortaan bij het kopen van kleding, schoenen, accessoires etc. beter erover na te denken dan opeens een impulse aankoop te doen. Afgelopen tijd heb ik ontdekt dat er in mijn kasten bepaalde kleding/schoenen liggen die ik van nauwelijks tot niet aantrek :( Dus voordat ik voortaan mijn portemonnee wilt trekken denk ik aan het volgende:
1. Zal ik het snel en vaak aan trekken? 
2. Kan ik het makkelijk combineren?
3. Heb ik al zoiets in mijn kast of wat er onwijs veel op lijkt?
4. Is de prijs het waard voor de kwaliteit?

Ookal hebben de Zara's, River Island's, H&M's, Monki's etc. etc. etc. onwijs leuke dingen en roepen de artikelen je om ze te kopen. Shoppen is leuk en maakt ons vrouwen even blij (tenminste bij mij) Maar om er beter over na te denken over het aanschaffen van iets nieuws, is het beter voor de portemonnee, beter voor mijzelf, beter voor de ruimte in de kasten en moeder's hoef dan niet meer te zeggen dat er een gat in je hand zit, wat betreft om het winkelen gaat. En als student zijnde moeten de meeste onder ons toch een beetje zuinig doen met het geld waar we hard voor werken. Ik dus ook!!!
Fijne vrijdagavond allemaal!!







2 opmerkingen:

Adinda zei

Hoooi! Vind je outfits echt heel gaaf! Super leuk dat je blogt! Ik heb je hele blog gelijk uitgeplozen en ik volg je :) Je hebt me veel inspiratie gegeven, thanks daarvoor!

X

Unknown zei

Heey !!!

Sorry voor deze hele hele hele late reactie, ik krijg namelijk geen meldingen als ik een bericht krijg sorry daarvoor.

Leuk dankjewel voor je complimnenten ben blij dat ik je kan inspireren!! xxx