dinsdag 19 juni 2012

sweetness food

Soms af en toe hebben we allemaal wel eens trek in iets lekkers, vooral chocola en snoepjes gaan er wel in.
Ik snoep niet veel maar vandaag had ik toch wel weer beetje trek in zoetigheid nu ik me herinner is het alweer 4 maanden geleden dat ik zoetigheid heb gegeten, hmmm des te meer geniet je ervan hihi.
Zo meteen ga ik weer naar de sportschool en lekker trainen, het weer is heerlijk buiten vandaag en ik wacht nog steeds op me werkvisum voor Turkije, de planning was dat ik volgende week dinsdag (26-06-2012) zal vertrekken maar ik denk dat het wat later word! Ik ben wel mezelf fysiek aan het voorbereiden!! het schijnt dat het daar alweer een stuk heter is dan hier in Nederland 45 graden hoorde ik van een collega die nu in Marmaris zit. Pfff ik zal wel moeten wennen die 2 maanden in die hitte haha, ben benieuwd, ik ben wel altijd een koukleum maar die hitte wie weet.







Geen opmerkingen: