zaterdag 9 juni 2012

Just another day

Hallo allemaal!!
Wat een weer hier in Nederland, ik waai zowat weg als ik buiten kom en dit noemen ze de maand Juni, het hoort zonnig te zijn met blauwe lucht en wij horen luchtige zomerkleding te dragen. Maar helaas wij wonen nou eenmaal in ons kikkerlandje waar veel regen en wind is.
Over ons kikkerlandje gesproken vanavond is de avond voor onze Oranje jongens!!  Eerste wedstrijd Nederland tegen Denemarken. Jaja ik ook als eigenlijk geen grote voetbal fan, zit ook achter de buis te kijken het is nu reclame en tjah het staat 1-0 voor Denemarken aiaiai maar blijf positief!! want Nederland had hele goede kansen gehad om een goal te maken dus ook na de rust moet het lukken om 1-1 te krijgen. Voor de rest ga ik deze zaterdagavond niet veel doen, lekker chillen achter de buis en een relaxte avondje van maken, want morgenochtend ga ik weer tegen aan in de sportschool.Nou een fijne avond verder allemaal en kijkse bij de wedstrijd van Nederland - Denemarken:)

Jacket: H&M
Top: H&M
Tregging: Pieces
Shoes: Zara
Bag: from a shop at Rhodes last summer:)

Geen opmerkingen: