dinsdag 3 april 2012

3 april

Vanochtend vroeg om 07.00 uur moest ik mijn bed uit om naar de manueel therapeut te gaan, ik wilde me opmaken totdat ik erachter kwam dat mijn make-up etui waar ik altijd me make-up in bewaar, gisteravond kwijt ben geraakt. Waarschijnlijk heb ik die laten liggen, bij een tent waar een welkom surprice party werd gehouden voor een vriendin van mij die terug was gekomen van een halfjaar backpacken in Australië. Yep je raad het al ik een beetje erg in paniek, ik bedoel met de gezicht bloot de straat op? tjah dat is niet iets wat ik graag doe. Ik had nog gelukkig een extra oogpotlood liggen (bofde ik even) en normaal heb ik ook altijd een voorraad mascara liggen. Maar toevallig de laatste mascara die ik nog had lag dus in me make-up etui. Maar lang leve mijn lieve lieve lieve buurmeisje die gelukkig mascara voor me had!! Helaas is die tent nog niet open waar ik waarschijnlijk me make-up heb laten liggen, maar behalve dat mijn ochtend even niet goed was begonnen, is het in de middag goed gemaakt.
Vorig week heb ik op de Only webshop een leuke trui gezien met half open mouwen, in de winkels hadden ze het niet (tenminste bij de Only in Denhaag, Rijswijk en Rotterdam niet) dus heb ik het maar besteld via internet. Ik ben niet een enorme fan van bestellen op het internet, ik doe het ook bijna nooit pas het liever in de winkels zelf om zeker van te zijn dat de kleding goed zit. Maar Only maten zijn wel een beetje goed in te schatten hoewel ik er niet zo vaak kleren koop vond ik deze wel heel leuk.
Dus is hij vanmiddag binnen gekomen!!!
Trui: Only
Legging: River Island
Schoenen: River Island
Kettingen: Primark
Ring: River Island

Geen opmerkingen: